Weryfikacja logów - prośba

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greggorr
    Classic
    • 2009
    • 38

    Weryfikacja logów - prośba

    Zamieszczone przez xtremesystems
    ciezka sprawa . chyba bede pixona meczyl zeby ze mna pojechal . zna sie chlopina :P

    w szosie jest wszystko prostsze (tylko klamki to zagmatwana sprawa)
    Dobrze mnie kojarzysz z fr.org

    Używana szosa jest o tyle prostsza w zakupie, ponieważ szosa się właściwie nie niszczy, oprócz wspomnianych klamkomanetek, które są sercem i jednocześnie najdroższą częścią roweru.

    W mtb musiałbyś zwrócić uwagę na luzy w kołach, na bicie obręczy - chociaż to ogarnięty rowerzysta sobie może sam z tym poradzić, to co wymienili poprzednicy czyli czy rama nie ma żadnych pęknięć. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na okolicę suportu oraz główki i sztycy.

    Amortyzator... mam przykre doświadczenie z przygodą z R7. Z mojego egzemplarza uciekało powietrze. Była 3x wysyłana do serwisu, aż w końcu wymienili mi na Rebę z dopłatą. Ponad to mało sztywny amortyzator, po przesiadce z szosy, będziesz raczej średnio zadowolony. Ile ważysz?

    Wydaje mi się, że ten rower to jest średnia propozycja. W zeszłym roku, moja siostra wyrwała rower specialized mykke za 2k zł na pełnym XT i avidach CR. Według mnie powinieneś się jeszcze wstrzymać i szukać dalej innych sztuk.

  • cysterniarz
    RS
    • 2008
    • 1887
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    Weryfikacja logów - prośba

    Ostatnio byłem w aso na małej robótce i przy okazji zaprzyjaźniony mechanik sprawdził mi trochę auto w gratisie.
    Wyszło że niby przepływka nieteges. Mówię, że auto jeździ bez pudła, ale on twierdzi, że czasami podczas jazdy spadała mu wydajność przepływomierza do 0 !
    Qźwa, powrót do domu, vcds, w trasę i logi. Wykonane 3 logi bez zająknięcia. Log niebieski. Przyjechał ojciec bkd. Śrubokręt i ognia. Przepływka zamieniona z jego auta i logi (czerwone). Przepływka ta sama bmm i bkd. Ja tu nic nie widzę :roll:

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Sprezarka ładuje prawidlowo.
      Przeplywomierz dobry... i Twoj i papy.
      Mechanik bajdurzy.

      Pozdrawiam
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • cysterniarz
        RS
        • 2008
        • 1887
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        przemik, dzięx, wolałem potwierdzić, ale jeszcze jedna sprawa, da radę logować przy normalnej jeździe miejskiej bez max obciążenia ? Będzie to można zweryfikować ?

        Gość jest łebski ale w tym przypadku to mnie trochę zastrzelił.
        Auto logowane było statycznie z tego co wiem.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Logowac mozna... tylko, ze taki test jest malo miarodajny.
          Procedura mowi wyraznie... od 1500 do 4200 z pedałem w podłodze.

          Moze chcial zrobic wrazenie na Tobie... jako diagnosta. :wink:
          E tak sobie gadam....
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • cysterniarz
            RS
            • 2008
            • 1887
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Dzięx przemik, dziś jeszcze zobaczę logi statyczne

            Komentarz

            • rumianko
              Ambiente
              • 2009
              • 160

              #7
              Zamieszczone przez cysterniarz
              da radę logować przy normalnej jeździe miejskiej bez max obciążenia ? Będzie to można zweryfikować ?
              nie ma możliwości takiego logowania z tego względu ze nie wiadomo ile % jest gazu wciśniętego, nawet jeśli by była gr 10 z logowana jak dla mnie bym musiał poświecić około 0,5-1g czasu żeby zweryfikować czy dobrze działa system. nie bez powodu w VCDS jest wyraźnie napisane żeby logować niektóre gr. na WOT czyli Wide open throttle. tak pisze serwis....

              ogólnie zmień mechanika bo u ciebie jest w 100% wszystko ok.
              chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
              Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
              one quoter mile - 13,3 tdikiem.
              promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

              Komentarz

              • kecaj
                RS
                • 2009
                • 1511
                • Superb II (3T4)

                #8
                ale on twierdzi, że czasami podczas jazdy spadała mu wydajność przepływomierza do 0
                jestem ciekaw jak to zbadał... :?: :shock:
                Błąd pojawiłby się wtedy w sterowniku silnika. (tak mi się wydaje)
                Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                Komentarz

                • cysterniarz
                  RS
                  • 2008
                  • 1887
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez kecaj
                  jestem ciekaw jak to zbadał...
                  sprawdze jeszcze ten temat z ciekawości jak to jest badane.

                  Komentarz

                  Pracuję...